jurnaldefrumusete.ro

 

Caută în site

 

Produse si servicii testate

TESTAT: RAIFFEISEN BANK AGENTIA DRISTOR DIN SECTOR 3, INCOMPETENTA MAXIMA, NU RECOMAND!

1 1 1 1 1
TESTAT: RAIFFEISEN BANK AGENTIA DRISTOR DIN SECTOR 3, INCOMPETENTA MAXIMA, NU RECOMAND! - 5.0 out of 5 based on 1 vote

monkeyAm lucrat mult cu Raiffeisen Bank si ca persoana fizica si ca persoana juridica. De o vreme insa, parca si-au desfiintat departamentul de resurse umane si angajeaza numai incompetenti. Dupa mai multe dezamagiri mici, am decis usor usor sa merg catre alte banci.

Ultima experienta insa, daca nu ar fi de plans, ar fi de ras.

Am mers la sediul agentiei Raiffeisen Bank Dristor pentru a solicita un transfer in calitate de persoana juridica, cu toate actele dupa mine si stampila firmei. Pana aici totul pare simplu. Dar sa vedeti cum se transforma in ceva foarte, foarte complicat.

Am stat de vorba cu o domnisoara de la Operatiuni care ma tot intreaba daca am Certificatul de "inmatriculare" la mine in varianta "lunga" sau "scurta".

Inteleg din mers ca se refera la CUI-ul firmei, i-l arat si-mi spune ca este varianta "scurta" dar ca imi face rost dansa de varianta "lunga" si ma costa 45 de lei, in afara de alte comisioane ale bancii.

Daca inca mai aveam dubii ca vreau sa scap de aceasta banca domnisoara Ioana reusea sa ma convinga cu succes. Dar mi-am propus sa rezist eroic, sa nu-mi stric ziua si sa vad cum fac sa bifez mai repede si to do-ul cu transferul. Pana la urma am reusit sa mergem pe o solutie pentru acest transfer care sa nu implice nici varianta "lunga" a CUI-ului si nici taxa suplimentara de 45 de lei.

Discutia a fost intrerupta de o doamna care nu a salutat, nici nu s-a prezentat si care a intervenit brusc si a inceput sa o certe pe domnisoara operatoare in fata mea folosind urmatoarele expresii: "Ce-ai facut Ioano, te mananc, iar ai gresit, modifica imediat, intra si schimba denumirile fiselor, stiu ca nu ai voie, lasa, daca te intreaba cineva spui ca asa ti s-a cerut".

Mi-am dat seama ca doamna care a intervenit intr-un mod necioplit si care lasa sa se inteleaga ca mosmondeste ceva cu Ioana este Directorul agentiei.

Pleaca, si Ioana imi spune ca am nevoie de un extras de cont de la banca in care vreau sa fac transferul, altfel nu se poate. Buun. Plec. Am mers si am luat extrasul de cont imediat.

M-am intors la domnisoara Ioana in aceeasi zi cu extrasul de cont si toate actele intre orele 17.00 si 17.15, adica spre sfarsitul programului. Domnisoara Ioana m-a informat ca trebuie sa revin a doua zi pentru semnarea chitantelor aferente acestui transfer fiindca trebuie sa-i valideze cineva de la sediul central operatiunea si la ora aceea nu mai este nimeni. Am inteles situatia, am multumit si am plecat.

A doua zi am revenit in jurul pranzului, mai exact 12.20-12.40 petru a finaliza operatiunea, in ideea de a-i lasa timp sa faca doua amarate de chitante. Domnisoara Ioana a parut suprinsa ca ma vede si mi-a spus ca nu este inca gata, ca o sa ma sune ea dupa-amiaza sau a doua zi.

Evident, nu am inteles de ce dureaza atat de mult o operatiune simpla si am cerut politicos si calm explicatii, spunandu-i domnisoarei ca doresc sa se rezolve cat mai repede. Spre surprinderea mea, domnisoara Ioana a scos doua chitante in alb pe care le-a asezat pe birou in fata mea si mi-a propus sa le semnez "ca le printeaza ea dupa si rezolva".  

Am refuzat uimita sa dau curs unei asemenea invitatii si am rugat-o frumos sa-mi ofere un numar de telefon de la un consilier din sediul central care imi poate explica de ce dureaza atat o chestiune simpla si cum putem urgenta procedura. Domnisoara Ioana mi-a spus ca nu exista nimeni care sa-mi explice si nici numar de telefon, ca ea comunica doar prin e-mail cu colegii. Ca mai multe detalii nu-mi poate da, fiindca nu stie.

Parca jucam intr-un film prost de comedie. Pacat ca articolul nu contine si poza Ioanei, intreg tabloul ar fi fost edificator. Dupa privire iti dai seama cat este de inteligenta.


Raiffeisen Bank sucursala Dristor - angajati incompetenti, lipsa de profesionalism!


M-am gandit ca este o angajata la inceput de cariera care nu stie si nu poate asa ca am rugat-o frumos si la fel de calm si respectuos sa o anunte pe doamna Director ca doresc sa am o discutie cu dansa, sa analizam impreuna situatia intr-un mod obiectiv, sa vedem unde anume s-a blocat totul si cum se poate rezolva. Doamna Director se afla in biroul dansei, se putea vedea prin peretii transparenti ca este singura.

Iau loc, domnisoara Ioana merge la doamna Director, se intoarce si minte cu nerusinare ca este intr-o intalnire. Ii raspund ca o astept, nici o problema. Dispare din nou, se intoarce si-mi spune ca dupa intalnire pleaca imediat, sa nu o astept.

Cu alte cuvinte sa plec din agentie fara nici o informatie concreta in privinta transferului pe care l-am solicitat si sa astept sa ma sune dansa "candva" sa vin a treia oara sa semnez o amarata de chitanta.

M-am ridicat si am mers la biroul doamnei Director, ca doar era singura in birou cu usa deschisa, iar biroul se afla intr-o zona in care clientii au acces.

Din usa pastrand cu greu aceeasi atitudine politicoasa m-am prezentat, i-am comunicat ca este o problema in legatura cu o operatiune simpla si ca in momentul acela mi se retine o suma de bani fara nici o explicatie si am rugat-o frumos sa ma ajute, cel putin cu informatii.

Ma asteptam la o atitudine normala, adica sa aiba profesionalismul de a se ridica in doua picioare, de a intinde o mana si de a arata un minim interes fata de un client al bancii, sau cel putin fata de a rezolva o problema din agentia pe care o conduce si o reprezinta.

Nici macar nu a intors capul. A ramas pe scaun in fata calculatorului cu ochii in monitor tastand si a inganat un "va rog sa iesiti, daca vreti sa vorbim sunati-ma sa stabilim o intalnire". Probabil era in vreo discutie pe messenger sau nu-si salvase jocul, cine stie...

Insist, dar pastrand aceeasi atitudine rezervata si politicoasa. Apare si domnisoara Ioana. Doamna Director spune "nu ma intereseaza".

Plec uluita si dupa doi-trei pasi ma intorc si ii cer o carte de vizita daca tot mi-a sugerat sa o contactez ca sa stabilim o intalnire. Spune ca nu vrea sa-mi dea. O rog sa se prezinte si ma mai prezint si eu inca o data. Imi spune ca nu ma intereseaza cum o cheama, ca nu conteaza. De parca agentia avea cinci directori...

Ma ameninta ca va chema paza. Nu am inteles nici pana in ziua de astazi de ce, ca doar nici nu tipasem, nici nu jignisem, nici nu ma apropiasem la mai putin de 3 metri de dansa. Poate consumase ceva sau poate se credea inca pe banca din fata portii, ca era prea de tot, prea ca la tara...

Mi-am dat seama ca nu are rost sa incerc sa am o discutie normala caci doamna Director nu are nici o tangenta cu notiunea de profesionalism si conduita corecta in calitate de manager. Din nici un punct de vedere, caci sincer aduce mai mult a pitipoanca decat a directoare.

Am plecat intrebandu-ma pe ce criterii de selectie s-au facut angajarile la aceasta sucursala ( eu avand un Master in Managementul Resurselor Umane).

La nici 5 minute dupa ce am iesit din banca, eram deja la volanul masinii si mergeam sa rezolv alte probleme urgente. Ma suna domnisoara Ioana si-mi spune ca s-a rezolvat, pot sa revin. Bataie de joc.

Am revenit dupa 2 ore, fiindca atunci am putut, am semnat o chitanta banala si asta a fost tot. Evident s-a lasat cu o mare reclamatie la adresa sucursalei si a personalului.

In concluzie, daca aveti timp si vreti sa vedeti LIVE o demonstratie de prostie, mergeti la agentia Raiffeisen Dristor ca nimeriti unde trebuie. Daca insa nu va arde de pierdut timpul, evitati, NU lucrati cu Raiffeisen Bank, in special sucursala Dristor!

PS. Scuze pentru poza sugestiva cu maimuta, sper ca maimuta sa nu se simta jignita!

*Acest material este un pamflet si trebuie tratat ca atare.